Vi hjälper många, både företag och privatpersoner, sedan 2010 över 2500st. Till de företag som känner att supporten är så viktig att den faktiskt påverkar verksamheten, till exempel om servern bestämmer sig att för att plötsligt få blåskärm och sluta fungera, att datorn med det redaktionella materialet får krypteringsvirus eller Nisses smartphone som omedelbart behöver spärras med ett nytt lösenord har vi ett antal serviceavtal att erbjuda

Vårt mest valda avtal ger er nästa turplats hos supporten på e-post eller telefon. För bara någon hundralapp per dator/anställd och månad får ni direkt tillgång till kvalificerad hjälp och rådgivning. Kan vi inte hjälpa er med ett svar direkt, så ingår möjligheten att vi på ett klick hjälper er på datorn remote. Nästa avtalsteg är nästa arbetsdag-support (NBD) på plats hos er med en bestämd inställelsetid. Själva arbetskostnaden tillkommer per påbörjad timme.

I avtalen ingår att vi har hand om er som företag och har en grundkoll på era datorer, en stor trygghet speciellt för växande små och medelstora företag. Avtalet går sedan att bygga på med fler åtagande från vår sida, allt efter ert behov. Ta gärna en enkel kontakt med oss på telefon. Vi hanterar alla storlekar på företag inom dessa tjänster och har inget problem med att hålla koll på tusentals datorer samtidigt.